Сьогодні, 12 жовтня 2017 р. розпочинається прийом заявок на участь в програмі мобільності Еразмус + з Болонським  університетом. До участі допускаються магістри та аспіранти  ОНУ. Подати заявку можна до 22.00 за київським часом 15 листопада 2017 г. Мова навчання – італійська, англійська

Стипендіати повинні приступити до навчання в Болонському  університеті  в лютому 2018. Навчання магістрів  триватиме 6 місяців, аспірантів – 6 та 5 місяців.

Стипендія становить: 850 EUR  на місяць+ + 275 EUR на проїзд до Болоньї та у зворотному напрямку

Факультети, на яких можуть навчитися студенти і аспіранти ОНУ: Школа Сучасних мов для перекладачів , Факультет економіки,Факультет Педагогічних наук,Факультет Іноземних мов та Літератури,Факультет Індустріальної Хімії, факультет Права, факультет Філософії, Факультет фізико-математичних наук та Економіки підприємства, Факультет політичних наук, Факультет Збереження Культурної спадщини, Факультет психології, Факультет Статистичних Наук, Факультет соціальної роботи

Умови участі

1) Для того, щоб взяти участь в програмі кандидат повинен бути на момент подачі заявки і протягом всього терміну мобільності зараховані/працювати в ОНУ.

3) Кандидати повинні володіти італійською мовою на рівні не нижче В1, або англійською мовою на рівні не нижче B2

Процедура подачі заявки

Етап 1. Підготовка необхідних документів, та збір підписів на деякі з них.

Етап 2. Кандидати повинні відправити необхідні документи по електронній пошті на адресу: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. до 22.00 за київським часом 15 листопада 2017 р. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть. Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) була успішно отримана.

Відбір кандидатів

Відбір буде проходити в 2 етапи. Перший етап – перевірка наявності всіх документів  з переліку та їхньої достовірності,  другий  - оцінювання документів.

 

Вимоги до оформлення документів: Офіційною мовою заявки на участь в програмі є англійська. Всі документи, видані українською мовою повинні супроводжуватися перекладом на англійську. Всі переклади повинні бути виконані в бюро перекладів і завірені їх печаткою. Засвідчення нотаріуса не потрібно. Всі документи повинні бути відскановані окремими файлами в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні, загальна вага всіх файлів не має перевищувати 10 МБ) і відправлені на адресу: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. до 22.00 за київським часом 15 листопада 2017 р

Магістри

Аспіранти

1.       Application form (заявка). Завантажити та заповнити

Завантажити

2.       Proof of registration

довідка про те, що Ви є в даний момент студентом або аспірантом ОНУ, що видається у відділі кадрів або відділі аспірантури

3.       CV – автобіографія

Максимум 2 сторінки, пишем відразу англійською - це автобіографія, заповнена  виключно за стандартом Europass. Вона повинна містити також інформацію про вашу участь в наукових семінарах, конференціях. Публікації та будь-які інші досягнення (участь в міжнародних проектах в тому числі). Завантажити її можна за посиланням: http://europass.cedefop.europa.eu/en/documents/curriculum-vitae/templates-instructions

4.       Passport

1.     Це сканована копія першої сторінки Вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті

5.       Motivation letter - мотиваційний лист

мотиваційний лист (одна сторінка А4, шрифт 12, інтервал 1, пишемо відразу англійською). У цьому листі повинні обгрунтувати:

1) чому вам важливо вчитися в цьому університеті; 2) ваш індивідуальний навчальний план (предмети, які вибрали для прослуховування)б для аспірантів – обгрунтувати ваш дослідницький план; 3) як ви будете надалі використовувати знання, отримані після закінчення програми;

6.       Learning agreement

договір про навчання студента. Складаєте його самостійно. Бланк договору на англійській і українській мовах завантажуємо тут UKR, ENG. Заповнюємо і підписуємо як англійський  так і український варіанти. У навчальний план вносите перелік предметів, які Ви хочете вивчати (назва предмета, його код, і кількість кредитів) і які в обов'язковому порядку буде перезараховані Вам після повернення. Ви повинні вибрати таку кількість предметів, щоб їх сума становила 30 кредитів ЄКТС. Всі предмети, які ви виберете, повинні бути схвалені вашим деканатом, і все визнані, тобто після повернення, ви не будете здавати жодного предмета домашньої сесії. Цей документ повинен бути підписаний деканом Вашого факультету і завірений печаткою Вашого факультету. Перелік курсів Болонського університету для складання договору про навчання студента можна знайти на сайті університету: 

Degree programs: http://www.unibo.it/en/teaching/degree-programmes?corsiper=exchange

Course units: http://www.unibo.it/en/teaching/course-unit-catalogue

6. Research plan. План дослідницької діяльності. В ньому ви повинні описати цілі та очікувані результати, які узгоджуються з майбутнім науковим керівником в Болонському університеті, і якщо необхідно - список курсів і семінарів, які плануєте відвідувати. Вам необхідно самостійно знайти собі керівника- для цього потрібно орієнтуватися на сайт Болонського університету, і відповідних факультетів- там є контакти усіх професорів. Написати йому, описавши свої наукові інтереси і досягнення - це може зайняти досить багато часу, тому краще зайнятися цим відразу, і звернутися до якомога більшої кількості професорів.

Заванажити форму

7.Transcript of records

диплом бакалавра з додатками

диплом магістра з додатками

8. Official Language Certificate - офіційний сертифікат про знання іноземної мови, на якій будуть читатися обрані Вами курси. Під сертифікатом про знання іноземної мови мається на увазі сертифікати міжнародного зразка: англійскої мови (наприклад IELTS, TOEFL, FCE, CAE, та ін.) або італійської  - СELI, CILS, PLIDA. Рівень англійської В2 відповідає оцінці 72 в сертифікаті TOEFL або оцінці 6 в сертифікаті IELTS. Якщо сертифіката немає, знання мови можна підтвердити окремою формою SELF ASSESSEMENT SHEET. Необхідно завантажити цей документ, роздрукувати та заповнити. Якщо у вас є будь-які інші мовні сертифікати (не міжнародні) можете прикласти їх до Вашого CV.

9. Додаткові документи (нагороди, дипломи, сертифікати про участь у стажуваннях, конференція, наукових семінарах, воркшопах, літніх шклах та ін.), При наявності

-

10. Support letter лист-підтримка від представника Болонського університету, вашого передбачуваного наукового керівника / куратора. У цьому листі він повинен підтвердити своє бажання прийняти кандидата, і курирувати вашу діяльність. Він також може містити інформацію про передбачуване періоді мобільності. Вам необхідно самостійно знайти собі керівника- для цього потрібно орієнтуватися на сайт болонського університету, і відповідних факультетов- там є контакти усіх професорів. Написати йому, описавши свої наукові інтереси і досягнення - це може зажадати досить багато часу, тому краще зайнятися цим відразу, і звернутися до якомога більшої кількості професорів.

Всі документи повинні бути відскановані окремо в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні, загальна вага всіх файлів не має перевищувати 10 МБ) і відправлені на адресу: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. до 22.00 за київським часом 15 листопада 2017 р

Файли повинні бути названі таким чином: Application.pdf, Proof.pdf, Transcript.pdf, Certificate.pdf або SAS.pdf, LA.pdf, Motivation.pdf, CV.pdf, Passport.pdf, Other.pdf

Контактна особа програми в ОНУ:

Кулинич Світлана Анатоліївна, Зав. Еразмус офісу ОНУ, Агафонова Анастасія Валеріївна

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Тел.: +38 048 731 7895; +38048723 84 77