Додатковий КОНКУРС ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ. 19.12.2018
Сьогодні, 19/12/ 2018 р. стартує прийом заявок викладачів ОНУ на отримання гранту на стажування в університеті Фоджі. Подати заявку можна до 22:00 за київським часом 11 січня 2019 р.
Умови стажування:
Стажування розраховано на один тиждень (5 робочих днів, та два дня на дорогу)
Мова стажування - італійська, англійська
Спеціальності : економіка, фінанси, менеджмент, бізнес, юриспруденція, гуманітарні науки (філологія, історія, археологія)
Кількість місць – 1
Сума гранту - 1120 євро
Умови участі
1) Для того, щоб взяти участь в програмі кандидат повинен на момент подачі заявки і протягом всього терміну мобільності працювати в ОНУ.
3) Кандидати повинні володіти німецькою мовою на рівні не нижче В1, або англійською мовою на рівні не нижче B2
Відбір кандидатів:
При відборі кандидатів перевагу буде надано тим кандидатам, які вже мали досвід співробітництва з университетом Фоджі (спільні проекти, публікації) та мають чітке уявлення про подальшу співпрацю з цим університетом, а також пріоритетними є ті викладачі, які вже викладають в ОНУ англійською мовою або планують почати таке викладання у наступному семестрі/році.
Процедура подачі заявки
Етап 1. Підготовка необхідних документів, та збір підписів на деякі з них.
Етап 2. Кандидати повинні відправити необхідні документи по електронній пошті на адресу: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. до 22.00 за київським часом 11 січня 2019 р. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть. Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) була успішно отримана.
Вимоги до оформлення документів: Офіційною мовою заявки на участь в програмі є англійська. Всі документи, видані українською мовою повинні супроводжуватися перекладом на англійську. Всі переклади повинні бути виконані в бюро перекладів і завірені їх печаткою. Засвідчення нотаріуса не потрібно. Всі документи повинні бути відскановані окремими файлами в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні, загальна вага всіх файлів не має перевищувати 10 МБ) і відправлені на адресу: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. до 22.00 за київським часом 11 січня 2019 р
Документи для заявки:
- Аплікаційна форма (анкета). Завантажити анкету
- CV (макс 2 сторінки, пишемо відразу англійською) це автобіографія, заповнена ВИКЛЮЧНО за стандартом Europass. Вона повинна містити також інформацію про Вашу участь в наукових семінарах, конференціях, публікаціях, міжнародної діяльності та ін .. Завантажити її можна: Http: //europass.cedefop.europa.eu/en/documents/curriculum-vitae/templates-instructions
- Паспорт - це сканована копія першої сторінки Вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті.
- Лист підтримки (Support Letter) від представника приймаючої університету, вашого майбутнього керівника / куратора. У цьому листі він повинен підтвердити своє бажання прийняти вас, і керувати вашою діяльністю. Він також може містити інформацію про передбачуваний період мобільності. Вам необхідно самостійно знайти собі керівника- для цього потрібно орієнтуватися на сайт Університету Фоджі (http://www.unifg.it/), там є контакти усіх професорів. Написати туди, описавши свої наукові інтереси і досягнення та попередній план роботи- це може зажадати досить багато часу, тому краще зайнятися цим відразу, і звернутися до якомога більшої кількості професорів.
- Робочий план (ЗАВАНТАЖИТИ)
Він обов’язково має містити наступну інформацію:
- чи є у вас досвід співробітництва з университетом Вюрцбургу (спільні публікації, проекти)
-демонстрацію чіткого бачення подальношо співробітництва
- пояснити причини та переваги вашої участі в програмі мобільності для вашого професійного росту
-які переваги матиме ОНУ від вашої участі в програмі мобільності (запровадження курсів англійською мовою, розробка нових курсів, модулів та ін.)
- яким чином ви будете поширювати інформацію про набутий під час стажування досвід (проведення семінару, інформаційної зустрічі для коллег та студентів, написання статті для сайту Еразмус,та ін.)
- яким чином ви сприяєте процесу інтернаціоналізації ОНУ
- чи ведете ви викладання аглійською мовою в ОНУ або плануєте почати в наступному семестрі
- Викладання (не менше 8 годин викладання в приймаючому ВНЗ в тиждень: опис курсу лекцій, який планує читати, короткий зміст лекцій)
Всі документи повинні бути відскановані окремо в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні, загальна вага всіх файлів не має перевищувати 10 МБ) і відправлені на адресу: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. до 22.00 за київським часом 11 січня 2019 р
Контактна особа програми в ОНУ:
Кулинич Світлана Анатоліївна, Зав. Еразмус офісу ОНУ, Агафонова Анастасія Валеріївна
Адреса: вул.. Дворянська 2, каб. 86
Вул. Маяковського 7, каб 5
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Тел.: +38 048 731 7895; +38048723 84 77