УВАГА! ДЕДЛАЙН ПОДОВЖЕНО ДО 1 жовтня 2020 р.!!!!

Сьогодні, 7 вересня 2020 р. розпочинається прийом заявок викладачів на участь в програмі мобільності Еразмус + університетом Ка’Фоскарі, Венеція. 

Подати заявку можна до 22.00 за київським часом 25 вересня 2020 р.

 Мова стажування – італійська, англійська.

Стажування розраховано на два тижні. Очікується, що протягом одного тижня ви проведете щонайменше 8 годин лекцій.

Період стажування: ІІ семестр 2020/2021 навч. року

Стипендія становить: 160 євро на день та 275 євро на дорогу.

 

Спеціальності: гуманітарні науки (історія та археологія, філософія, культурологія)

Умови участі

1) Для того, щоб взяти участь в програмі кандидат повинен на момент подачі заявки і протягом всього терміну мобільності працювати в ОНУ.

3) Кандидати повинні володіти італійською або англійською мовою на рівні не нижче С1.

Процедура подачі заявки

Етап 1. Підготовка необхідних документів, та збір підписів на деякі з них.

Етап 2.  Відправка необхідних документів по електронній пошті на адресу: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. до 22.00 за київським часом 25 вересня 2020 р. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть. Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) була успішно отримана.

Етап 3. Відібрані кандидати повинні будуть зареєструватись в електронній системі Ка’Фоскарі 

Відбір кандидатів

Відбір буде проходити в 2 етапи. Перший етап – перевірка наявності всіх документів  з переліку та їхньої достовірності,  та попереднє оцінювання документів представниками ОНУ, другий етап – відбір кандидатів Відбірковою комісією університету Ка’Фоскарі.

Критерії оцінювання викладачів:

  • Вплив на розвиток відносин між університетами-партнерами
  • Відповідність запропонованого робочого плану пріоритетам країни
  • Володіння мовою викладання (англійська, італійська)
  • Мотивація

ДОКУМЕНТИ

Вимоги до оформлення документів: Офіційною мовою заявки на участь в програмі є англійська. Всі документи, видані українською мовою повинні супроводжуватися перекладом на англійську. Всі переклади повинні бути виконані в бюро перекладів і завірені їх печаткою. Засвідчення нотаріуса не потрібно. Всі документи повинні бути відскановані окремими файлами в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні, загальна вага всіх файлів не має перевищувати 10 МБ) і відправлені на адресу: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. до 22.00 за київським часом 25 вересня 2020 р.

Викладачі подають наступні документи:

  1. Application form (анкета). Завантажити
  2. Passport, Це сканована копія першої сторінки Вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті
  3. Copy of a residence document - довідка про реєстрацію за місцем проживання ( у національних паспортах старого зразку – перші три сторінки паспорта та сторінка з печаткою про реєстрацію місця проживання та переклад до них, у ID паспортах – копія довідки про реєстрацію місця проживання особи та перелад до неї)
  4. Proof of registration - довідка про те, що в даний момент ви є співробітником ОНУ
  5. Mobility plan - План роботи. Це Ваш план роботи на час стажування в приймаючому університеті. Стажування передбачає не менше 8 годин викладання в приймаючому ВНЗ в тиждень. План  повинен включати: опис курсу лекцій, який планує читати, короткий зміст лекцій; ваше бачення подальшого співробітництва, очікувані результати та ін. Обов’язково вказати, чи є у вас досвід співпраці з цим університетом (спільні проекти, статті, плани на майбутнє та ін.) (Завантажити план роботи) План роботи повинен підписати Erasmus+ Academic Coordinator - декан Вашего факультету та Erasmus+ Administrative Coordinator - Sergiy Skorokhod (проректор Скороход С.Ф.).
  6. Letter of interest -Лист-підтримки від представника приймаючої університету, вашого майбутнього наукового керівника / куратора. У цьому листі він повинен підтвердити своє бажання прийняти вас, і керувати вашою діяльністю. Він також може містити інформацію про передбачуваний період мобільності. Вам необхідно самостійно знайти собі керівника- для цього потрібно написати листа (з CVта робочим планом) на адресу: international.cooperation@unive.it
  7. CV – автобіографія. Максимум 2 сторінки англійською мовою - це автобіографія, заповнена  виключно за стандартом Europass. Вона повинна містити також інформацію про вашу участь в наукових семінарах, конференціях. Публікації та будь-які інші досягнення (участь в міжнародних проектах в тому числі). Завантажити зразок можна за посиланням https://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae
  8. Рекомендаційний лист (мах. 1 сторінка кожен), написаних науковцем, дослідником та / або іншим професіоналом, який брав участь у академічній чи професійній підготовці кандидата. Лист має містити електронну адресу та номер телефону особи, що рекомендує.

За довідками звертатись:

Пров. Маяковського 7, каб. 5

Горнова Ірина Сергіївна, Зав. Еразмус офісу ОНУ,

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Тел. 723-84-77