Сьогодні, 10 січня 2022 року, розпочинається прийом заявок на участь у програмі мобільності Еразмус+ з Гранадським університетом.
До участі допускаються здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня всіх спеціальностей. Подати заявку можна до 7 лютого 2022 року. Мова навчання – іспанська, англійська.
Стипендіати повинні приступити до навчання в Гранадському університеті не пізніше 1 травня 2022 року.
Стипендія складає 850 EUR на місяць і витрати на подорож.
Умови участі:
1) для того щоб взяти участь у програмі, кандидат повинен бути на момент подачі заявки та протягом всього терміну мобільності бути зарахованим ОНУ;
3) кандидати повинні володіти іспанською мовою на рівні не нижче В1 або англійською мовою на рівні не нижче B2.
Процедура подання заявки
Етап 1. Підготовка необхідних документів і збір підписів на деяких із них.
Етап 2. Кандидати повинні відправити необхідні документи на електронну адресу This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. до 7 лютого 2022 року. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть. Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) буде успішно отримана.
Вимоги до оформлення документів
Офіційною мовою заявки на участь у програмі є англійська. Всі документи, видані українською мовою, повинні супроводжуватися офіційним перекладом англійською. Всі переклади повинні бути виконані в бюро перекладів і завірені їхньою печаткою. Засвідчення нотаріуса не потрібно. Всі документи повинні бути відскановані окремими файлами в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні) та відправлені на електронну адресу This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. до 7 лютого 2022 року.
Перелік необхідних документів
Аплікаційна форма – це анкета учасника (ЗАВАНТАЖИТИ).
Паспорт – сканована копія першої сторінки вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті.
Proof of registration – довідка про те, що ви є в даний момент студентом ОНУ.
Transcript of records – академічна довідка. За довідкою Вам необхідно звернутися в деканат свого факультету (в довідці обов'язково вказується середній бал, який розраховується тільки виходячи з результатів іспитів). Аспіранти першого року навчання подають диплом магістра з додатками.
Official Language Certificate (за наявності) – офіційний сертифікат про знання англійської та (або) іспанської мови. Під сертифікатом про знання іноземної мови мається на увазі сертифікат міжнародного зразка (наприклад IELTS, TOEFL FCE, CAE). Якщо сертифіката немає, знання мови можна підтвердити окремою формою SELF ASSESSEMENT SHEET.
Learning agreement – договір про навчання студента. Бланк договору англійською та українською мовою завантажуємо тут UKR, ENG. Договір підписує студент, декан факультету та проректор. Для участі в конкурсі необхідно надіслати скан-копію договору з усіма необхідними підписами.
Research plan – план дослідницької діяльності. У ньому ви повинні описати цілі та очікувані результати, які узгоджуються з майбутнім науковим керівником в Гранадському університеті. Заванажити форму
Preadmission letter – лист від вашого майбутнього керівника в Університеті Гранади. Детальніше про те, як його отримати, – за посиланням https://internacional.ugr.es/pages/perfiles/estudiantes/documentos-incoming-ka107/03preadmisioneng
CV – автобіографія (max 2 сторінки, пишемо відразу англійською) – це автобіографія, заповнена виключно за стандартом Europass. Вона повинна містити також інформацію про Вашу участь у наукових семінарах, конференціях, міжнародній діяльності, публікації тощо. Детальніше за посиланням https://europa.eu/europass/en/create-europass-cv
Motivation statement – мотиваційний лист (одна сторінка А4, шрифт 12, інтервал 1, пишемо відразу англійською). У цьому листі ви повинні обґрунтувати 1) чому вам важливо вчитися в Університеті Гранади; 2) ваш індивідуальний навчальний план; 3) як ви будете надалі використовувати знання, отримані після закінчення програми.
Додаткові документи англійською мовою (нагороди, дипломи, сертифікати про участь у стажуваннях, конференціях, наукових семінарах, воркшопах, літніх школах та ін.) за наявності. Якщо ви походите з малозабезпеченої родини, є інвалідом, сиротою або переселенцем – надаєте офіційне підтвердження вашого статусу.
Файли повинні бути названі так: Application.pdf, Passport.pdf, Proof.pdf, Transcript.pdf, Certificate.pdf або SAS.pdf, LA.pdf, RP.pdf, PL.pdf, CV.pdf, Motivation.pdf, Other.pdf
За довідками звертатись:
Пров. Маяковського 7, каб. 5
Булат Наталія Миколаївна
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Тел. 723-84-77