Сьогодні, 2 квітня 2018 р. розпочинається прийом заявок на участь в програмі мобільності Еразмус + Вроцлавським політехнічним університетом (Польща). До участі допускаються студенти  ОНУ, що навчаються на бакалавра (2-3 курс). 

Подати заявку можна до 22.00 за київським часом 24 квітня 2018 р.

 Мова навчання – польська, англійська

Стипендіати повинні приступити до навчання у Вроцлавськмуо політехнічному університеті  у вересні 2018. Навчання студентів  триватиме 5 місяців.

Стипендія становить: 750 EUR  на місяць+ + 275 EUR на проїзд до Вроцлаву та у зворотному напрямку

Кількість наявних грантів для студентів ОНУ: 1

Спеціальність: Геологія,  Хімія, Менеджмент, Інформатика, Компьютерні науки

Умови участі

1) Для того, щоб взяти участь в програмі кандидати повиннні на момент подачі заявки і протягом всього терміну мобільності бути зарахованими в ОНУ.

3) Кандидати повинні володіти польською або англійською мовою на рівні не нижче В2

Процедура подачі заявки

Етап 1. Підготовка необхідних документів, та збір підписів на деякі з них.

Етап 2. Кандидати повинні відправити необхідні документи по електронній пошті на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 24 квітня 2018. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть. Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) була успішно отримана.

Відбір кандидатів

Відбір буде проходити в 2 етапи. Перший етап – перевірка наявності всіх документів  з переліку та їхньої достовірності, другий етап оцінювання документів за наступними критеріями:

  • Академічна успішність - 50 %
  • Мотивація та рекомендація – 30 %
  • Володіння іноземною мовою 10 %
  • Відповідність Learning agreement навчальному плану студента 10 %

Вимоги до оформлення документів: Офіційною мовою заявки на участь в програмі є англійська. Всі документи, видані українською мовою повинні супроводжуватися перекладом на англійську. Всі переклади повинні бути виконані в бюро перекладів і завірені їх печаткою. Засвідчення нотаріуса не потрібно. Всі документи повинні бути відскановані окремими файлами в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні, загальна вага всіх файлів не має перевищувати 10 МБ) і відправлені на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 24 квітня 2018

Перелік необхідних документів:

  1. Application form (анкета). Завантажити
  2. Proof of registration. Довідка про те, що Ви є в даний момент студентом ОНУ
  3. CV – автобіографія. Максимум 2 сторінки, пишем відразу англійською - це автобіографія, заповнена  виключно за стандартом Europass. Вона повинна містити також інформацію про вашу участь в наукових семінарах, конференціях. Публікації та будь-які інші досягнення (участь в міжнародних проектах в тому числі). Завантажити її можна за посиланням: http://europass.cedefop.europa.eu/en/documents/curriculum-vitae/templates-instructions
  4. Passport. Це сканована копія першої сторінки Вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті
  5. Motivation letter - мотиваційний лист- (одна сторінка А4, шрифт 12, інтервал 1, пишемо одразу англійською). У цьому листі повинні обгрунтувати: 1) чому вам важливо вчитися в цьому університеті; 2) ваш індивідуальний навчальний план (предмети, які вибрали для прослуховування) як ви будете надалі використовувати знання, отримані після закінчення програми
  6. Learning agreement - договір про навчання студента. Складаєте його самостійно. Бланк договору на англійській мові завантажуємо тут ENG. Заповнюємо і підписуємо як англійський  так і український варіанти. У навчальний план вносите перелік предметів, які Ви хочете вивчати (назва предмета, його код, і кількість кредитів) і які в обов'язковому порядку буде перезараховані Вам після повернення. Ви повинні вибрати таку кількість предметів, щоб їх сума становила 30 кредитів ЄКТС. Всі предмети, які ви виберете, повинні бути схвалені вашим деканатом, і все визнані, тобто після повернення, ви не будете здавати жодного предмета домашньої сесії. Цей документ повинен бути підписаний деканом Вашого факультету

Перелік курсів для складання договору про навчання за спеціальностями можна знайти на сайті університету:

http://dsm.pwr.edu.pl/en/international-students/exchange-erasmus/incoming/erasmus-plus/courses-in-english/academic-year-2018-2019

7.Transcript of records. Бакалаври подають витяг з заліково-екзаменаційних відомостей. За витягом Вам необхідно звернутися в деканат свого факультету (в витяг вносяться всі заліки та іспити, які Ви здавали, починаючи з 1 курсу, витяг завіряється підписом декана факультету і печаткою факультету, ОБОВ'ЯЗКОВО вказується середній бал, який розраховується тільки виходячи з результатів іспитів).

  1. Official Language Certificate- офіційний сертифікат про знання іноземної мови, на якій будуть читатися обрані Вами курси. Під сертифікатом про знання іноземної мови мається на увазі сертифікати міжнародного зразка: англійскої мови (наприклад IELTS, TOEFL, FCE, CAE, та ін.) або польської (Рaństwowa Komisja Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego). Рівень англійської В2 відповідає оцінці 72 в сертифікаті TOEFL або оцінці 6 в сертифікаті IELTS. Якщо сертифіката немає, знання мови можна підтвердити окремою формою SELF ASSESSEMENT SHEET. Необхідно завантажити цей документ, роздрукувати та заповнити. Якщо у вас є будь-які інші мовні сертифікати (не міжнародні) можете прикласти їх до Вашого CV.
  2. Рекомендаційний лист та Додаткові документи(нагороди, дипломи, сертифікати про участь у стажуваннях, конференція, наукових семінарах, воркшопах, літніх шклах та ін.), при наявності

Рекомендаційний лист має бути складено на окремому аркуші (або на бланку факультету).

У рекомендаційному листі необхідно вказати наступну інформацію:

- посаду особи, яка рекомендує, коли і за яких обставин він познайомився з кандидатом;

- які курси і в якому навчальному році він читав кандидату, або яким іншим чином він брав участь у формування як професіонала кандидата на отримання гранту.

- опис умінь, досвіду, досягнень, професійних здібностей кандидата і т.д.

Лист повинен бути завірений власноручним підписом особи, яка рекомендує та / або печаткою, а також містити контактну інформацію особи, що дає рекомендацію.

Рекомендаційний лист не може бути написано близькими членами сім'ї.

Всі документи повинні бути відскановані окремо в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні, загальна вага всіх файлів не має перевищувати 10 МБ) і відправлені на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 24 квітня 2018 р

Файли повинні бути названі таким чином: Application.pdf, Proof.pdf, Transcript.pdf, Certificate.pdf або SAS.pdf, LA.pdf, Motivation.pdf, CV.pdf, Passport.pdf, Other.pdf

Процедура подання апеляції:

  • Відхилені кандидати, які вважають, що в процесі відбору було зроблено помилку або що їх документи не були справедливо оцінені, можуть подати скаргу до Одеського національного університету ім. І.І.Мечникова не пізніше 10.05.2018 р., пояснивши причини.
  • скарги заявників, які не задовольняють усім критеріям прийнятності (наприклад, ті, хто не подав необхідну документацію або не подав заявку на стипендію, але не відповідав вимогам тощо) або не виконав їх у встановленому часові рамки, не будуть враховані.
  • Процес оскарження може вступити в дію лише у випадку, якщо кандидат вважає, що Відбіркова комісія не оцінила йогоу заявку відповідно до принципів та процедур, описаних в тексті цього конкурсу. Іншими словами, апеляція не може стосуватися самого рішення, а лише передбачуваної помилки в процесі.

Контактна особа програми в ОНУ:

Кулинич Світлана Анатоліївна, Зав. Еразмус офісу ОНУ, Агафонова Анастасія Валеріївна

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Тел.: +38 048 731 7895; +38048723 84 77

Адреса: Дворянська 2, 3 поверх, каб 86 або пров. Маяковського 7, каб. 5