Сьогодні, 11 жовтня 2017 р. розпочинається прийом заявок на участь в програмі мобільності Еразмус + з університетом Фоджі (Італія)! До участі допускаються бакалаври, магістри, аспіранти, викладачі ОНУ. Подати заявку можна до 22.00 за київським часом 15 листопада 2017 г. Мова навчання – італійська, англійська
Стипендія на навчання для бакалаврів, магістрів, аспірантів (850 євро в місяць на витрати)+ 275 Евро на дорогу до Фоджі і та у зворотному напрямку.
Стипендія для викладачів: 140 євро на день + + 275 EUR на дорогу до Фоджі і та у зворотному напрямку. Строк стажування- один тиждень
Студенти/аспіранти повинні приступити до навчання у лютому 2018 року - тривалість 1 семестр (5 місяців)
Подати заявку можна до 22.00 за київським часом 15 листопада 2017 г.
Мова навчання - італійська, англійська
Умови участі
1) Для того, щоб взяти участь в програмі кандидат повинен бути на момент подачі заявки і протягом всього терміну мобільності зараховані/працювати в ОНУ.
3) Кандидати повинні володіти італійською мовою на рівні не нижче В1, або англійською мовою на рівні не нижче B2
Процедура подачі заявки
Етап 1. Підготовка необхідних документів, та збір підписів на деякі з них.
Етап 2. Кандидати повинні відправити необхідні документи по електронній пошті на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 15 листопада 2017 р. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть. Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) була успішно отримана.
Відбір кандидатів
Відбір буде проходити в 2 етапи. Перший етап – перевірка наявності всіх документів з переліку та їхньої достовірності, другий - оцінювання документів.
Вимоги до оформлення документів: Офіційною мовою заявки на участь в програмі є англійська. Всі документи, видані українською мовою повинні супроводжуватися перекладом на англійську. Всі переклади повинні бути виконані в бюро перекладів і завірені їх печаткою. Засвідчення нотаріуса не потрібно. Всі документи повинні бути відскановані окремими файлами в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні, загальна вага всіх файлів не має перевищувати 10 МБ) і відправлені на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 23 жовтня 2017 р
Студенти (бакалаври та магістри) та аспіранти повинні надати наступні документи:
- Аплікаційна форма- це анкета учасника (ЗАВАНТАЖИТИ Application form)
- Passport. Це сканована копія першої сторінки Вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті
- Proof of registration- довідка про те, що Ви є в даний момент студентом або аспірантом ОНУ, що видається у відділі кадрів або відділі аспірантури
- Transcript of records– Бакалаври подають виписку з заліково-екзаменаційних відомостей. За випискою Вам необхідно звернутися в деканат свого факультету (в виписку вносяться всі заліки та іспити, які Ви здавали, починаючи з 1 курсу, виписка завіряється підписом декана факультету і печаткою факультету, ОБОВ'ЯЗКОВО вказується середній бал, який розраховується тільки виходячи з результатів іспитів). Магістри- виписку з оцінками з магістратури та диплом бакалавра з додатками. Аспіранти – диплом магістра з додатками
- Official Language Certificate - офіційний сертифікат про знання іноземної мови, на якому будуть читатися вибрані Вами курси. Під сертифікатом про знання іноземної мови мається на увазі сертифікати міжнародного зразка: англійскої мови (наприклад IELTS, TOEFL, FCE, CAE, та ін.) та італійської мови - CELI, CILS, PLIDA. Рівень англійської В2 відповідає оцінці 72 в сертифікаті TOEFL або оцінці 6 в сертифікаті IELTS. Якщо сертифіката немає, знання мови можна підтвердити окремою формою SELF ASSESSEMENT SHEET. Необхідно завантажити цей документ, роздрукувати та заповнити. Якщо у вас є будь-які інші мовні сертифікати (не міжнародні) можете прикласти їх до Вашого CV.
- Learning agreement - договір про навчання студента. Складаєте його самостійно. Бланк договору на англійській і українській мовах завантажуємо тут UKR, ENG. Заповнюємо і підписуємо як англійський так і український варіанти. У навчальний план вносите перелік предметів, які Ви хочете вивчати (назва предмета, його код, і кількість кредитів) і які в обов'язковому порядку буде перезараховані Вам після повернення. Ви повинні вибрати таку кількість предметів, щоб їх сума становила 30 кредитів ЄКТС. Всі предмети, які ви виберете, повинні бути схвалені вашим деканатом, і все визнані, тобто після повернення, ви не будете здавати жодного предмета домашньої сесії. Цей документ повинен бути підписаний деканом Вашого факультету і завірений печаткою Вашого факультету. Перелік курсів університету Фоджі для складання договору про навчання студента/аспіранта можна знайти на сайті університету: http://en.unifg.it/teaching/courses/degree-courses те ж саме на італійській https://www.unifg.it/didattica/offerta-formativa/corsi-di-laurea
- Motivation statement- мотиваційний лист (одна сторінка А4, шрифт 12, інтервал 1, пишемо відразу англійською). У цьому листі повинні обгрунтувати: 1) чому вам важливо вчитися в університеті Фоджі; 2) ваш індивідуальний навчальний план (предмети, які вибрали для прослуховування); 3) як ви будете надалі використовувати знання, отримані після закінчення програми;
- CV - автобіографія(max 2 сторінки, пишемо відразу англійською) це автобіографія, заповнена ВИКЛЮЧНО за стандартом Europass. Вона повинна містити також інформацію про Вашу участь в наукових семінарах, конференціях, публікаціях тощо. - якомога більше інформації, яка дозволить тасценівать вас як найкращого кандидата. Завантажити її можна: http://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae/templates-instructions
- Додаткові документи(нагороди, дипломи, сертифікати про участь у стажуваннях, конференція, наукових семінарах, воркшопах, літніх шклах та ін.), При наявності
Викладачі повинні надати наступні документи:
- Аплікаційна форма- це анкета учасника (ЗАВАНТАЖИТИ Application form)
- Passport. Це сканована копія першої сторінки Вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті
- Proof of registration- довідка з місця роботи про те, що ви працюєте в ОНУ. Береться в відділі кадрів.
- Work plan- План роботи. Це Ваш план роботи на час стажування в приймаючому університеті. Складаєте його самостійно. Стажування передбачає не менше 8 годин викладання в приймаючому ВНЗ в тиждень. План повинен включати: опис курсу лекцій, який планує читати, короткий зміст лекцій; ваше бачення подальшого співробітництва, очікувані результати та ін. Обовязково вказати, чи є у вас досвід співпраці з цим університетом (спільні проекти, статті, плани на майбутнє та ін.) (Завантажити план роботиЗавантажити план роботи)
- CV (максимум 2 сторінки, пише відразу англійською) це автобіографія, заповнена виключно за стандартом Europass. Вона повинна містити також інформацію про вашу участь в наукових семінарах, конференціях. Публікації та будь-які інші досягнення (участь в міжнародних проектах в тому числі). Завантажити її можна за посиланням: http://europass.cedefop.europa.eu/en/documents/curriculum-vitae/templates-instructions
- Letter of support from Home. Лист підтримки з ОНУ про те, що Ваш план роботи відповідає інтересам вашої кафедри / факультету / лабораторії і отримані результати будуть використовуватися в подальшому всієї кафедри / факультетом. Завантажити Лист підтримки
Всі документи повинні бути відскановані окремо в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні, загальна вага всіх файлів не має перевищувати 10 МБ) і відправлені на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 15 листопада 2017 р
Файли повинні бути названі таким чином: Application.pdf, Proof.pdf, Transcript.pdf, Certificate.pdf або SAS.pdf, LA.pdf, Motivation.pdf, CV.pdf, Passport.pdf, Other.pdf
Контактна особа програми в ОНУ:
Кулинич Світлана Анатоліївна, Зав. Еразмус офісу ОНУ, Агафонова Анастасія Валеріївна
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Тел.: +38 048 731 7895; +38048723 84 77