УВАГА! ДЕДЛАЙН ПОДОВЖЕНО ДО 25ГО ЛИСТОПАДА 22:00!

СЬОГОДНІ, 9 листопада 2020 р. ВПЕРШЕ РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ В ПРОГРАМІ МОБІЛЬНОСТІ ЕРАЗМУС+ ВИКЛАДАЧІВ ОНУ (викладання) З МІЖНАРОДНИМ ГРЕЦЬКИМ УНІВЕРСИТЕТОМ

Подати заявку можна до 22.00 за київським часом 23 листопада 2020 р.

 Мова стажування: англійська

Період стажування: ІІ семестр 2020/2021 навч. р.

Стипендія становить: 140 євро на день та 275 євро на дорогу

Спеціальності: історія, археологія, міжнародне право, міжнародні відносини,європейські студії

Умови участі

1) Для того, щоб взяти участь в програмі кандидат повинен на момент подачі заявки і протягом всього терміну мобільності працювати в ОНУ.

3) Кандидати повинні володіти англійською мовою на рівні не нижче С1.

Процедура подачі заявки

Етап 1. Підготовка необхідних документів, та збір підписів на деякі з них.

Етап 2.  Відправка необхідних документів по електронній пошті на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 23 листопада 2020 р. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть. Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) була успішно отримана.

Відбір кандидатів

Відбір буде проходити в 2 етапи. Перший етап – перевірка наявності всіх документів  з переліку та їхньої достовірності,  та попереднє оцінювання документів представниками ОНУ, другий етап – відбір кандидатів Відбірковою комісією Міжнародного грецького університету.

Критерії оцінювання викладачів:

  • Вплив на розвиток відносин між університетами-партнерами
  • Відповідність запропонованого робочого плану пріоритетам країни
  • Володіння мовою викладання (англійська, італійська)
  • Мотивація

ДОКУМЕНТИ

Вимоги до оформлення документів: Офіційною мовою заявки на участь в програмі є англійська. Всі документи, видані українською мовою повинні супроводжуватися перекладом на англійську. Всі переклади повинні бути виконані в бюро перекладів і завірені їх печаткою. Засвідчення нотаріуса не потрібно. Всі документи повинні бути відскановані окремими файлами в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні, загальна вага всіх файлів не має перевищувати 10 МБ) і відправлені на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 23 листопада 2020 р.

Викладачі подають наступні документи:

  1. Application form (анкета). Завантажити
  2. Passport, Це сканована копія першої сторінки Вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті
  3. Copy of a residence documentдовідка про реєстрацію за місцем проживання ( у національних паспортах старого зразку – перші три сторінки паспорта та сторінка з печаткою про реєстрацію місця проживання та переклад до них, у ID паспортах – копія довідки про реєстрацію місця проживання особи та перелад до неї)
  4. Proof of registration - довідка про те, що в даний момент ви є співробітником ОНУ
  5. Mobility plan - План роботи. Це Ваш план роботи на час стажування в приймаючому університеті. Стажування передбачає не менше 8 годин викладання в приймаючому ВНЗ в тиждень. План  повинен включати: опис курсу лекцій, який планує читати, короткий зміст лекцій; ваше бачення подальшого співробітництва, очікувані результати та ін. Обов’язково вказати, чи є у вас досвід співпраці з цим університетом (спільні проекти, статті, плани на майбутнє та ін.) (Завантажити план роботи) План роботи повинен підписати Erasmus+ Academic Coordinator - декан Вашего факультету та Erasmus+ Administrative Coordinator - Sergiy Skorokhod (проректор Скороход С.Ф.)
  6. CV – автобіографія. Максимум 2 сторінки англійською мовою - це автобіографія, заповнена  виключно за стандартом Europass. Вона повинна містити також інформацію про вашу участь в наукових семінарах, конференціях. Публікації та будь-які інші досягнення (участь в міжнародних проектах в тому числі). Завантажити зразок можна за посиланням https://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae
  7. Рекомендаційний лист (мах. 1 сторінка кожен),написаних науковцем, дослідником та / або іншим професіоналом, який брав участь у академічній чи професійній підготовці кандидата. Лист має містити електронну адресу та номер телефону особи, що рекомендує.
Pre-acceptance letter -Лист-підтримки від представника приймаючої університету, вашого куратора. У цьому листі він повинен підтвердити своє бажання прийняти Вас і керувати вашою діяльністю. Він також може містити інформацію про передбачуваний період мобільності. Вам необхідно самостійно знайти собі керівника- для цього потрібно написати листа (з CV та робочим планом) на адресу Erasmus офісу Міжнародного грецького університету: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або звернутись безпосередньо до адміністрації обранної Вами Школи (контакти можна знайти на сайті Університету ihu.edu.gr). Це потрібно буде зробити пізніше на наступному рівні відбору, після того, як Міжнародний грецький університет прийме Вашу заявку.

За довідками звертатись:

Пров. Маяковського 7, каб. 5

Елькамалі Ія Тареківна, контактна особа Еразмус офісу ОНУ,

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Тел. 723-84-77