Шановні викладачі, науковці, аспіранти! Запрошуємо Вас взяти участь в Міжнародній програмі науково-практичного стажування «UNIVERSITY EXPERIENCE EXCHANGE» 24-31 травня 2016 р. Абу-Дабі , ОАЕ

Програма стажування:

МОДУЛЬ 1 – Менеджмент університету;

МОДУЛЬ 2 – Міжнародна акредитація університету;

МОДУЛЬ 3 – Електронна бібліотека та електронний архів ;

МОДУЛЬ 4 – Організація та управління електронною системою викладання;

МОДУЛЬ 5 – Досвід організації міжнародного співробітництва в капусі;

МОДУЛЬ 6 – Інтернаціоналізація кампусу;

МОДУЛЬ 7 – Інформаційні технології (IT)та система контролю за діяльністю університету (ICS): електронний каталог та створення університетського порт фоліо;

МОДУЛЬ 8 – Технології оцінювання в системі сучасної освіти.

Учасники програми: Представники українських університетів.

Мета: Проведення теоретичного та практичного дослідження різних складових роботи сучасного університету з метою поліпшення якості надання освітніх послуг в Україні. Професійний розвиток українських освітян та створення групи нових університетських менеджерів, які застосують отримані знання, навички та вміння для реформування та покращення системи управління університетом на основі обміну досвідом з всесвітньовідомими освітніми інституціями. Наприклад, такими, як Університет Сорбона.

Програма практики спрямована на досягнення наступних цілей:

  • Розвиток управлінських якостей та якостей лідера з метою забезпечення отримання кожним студентом якісної освіти, надаючи належну увагу національним та міжнародним особливостям освітньої діяльності;
  • Розвиток професійних знань та навичок в галузі управління навчальним планом з метою забезпечення якісного навчання та викладання різних учбових дисциплін згідно стандартів міжнародної акредитаційної системи та принципів ECTS;
  • Розвиток професійних знань та навичок університетських менеджерів, керівників структурних підрозділів та викладачів;
  • Розвиток професійних знань та навичок які стосуються інтеграції університету в міжнародний освітній простір;

Методи викладання та навчання:

Наступні методи викладання та навчання лежать в основі роботи програми стажування:

  • Навчання та самонавчання в командах і кластерах;
  • Сайто-орієнтоване навчання (в залежності від модулю та змісту програми);
  • Різні стратегії навчання тобто лекції, практичні заняття тощо;
  • Паралельний проведення групового та індивідуального навчання;
  • Спільне навчання за допомогою інтерактивних групових заходів, наприклад моделювання,  дебати тощо;
  • Проблемно-орієнтовані обговорення  і дебати в групі;
  • Дослідження та експерименти.

Тривалість програми стажування:

Програма стажування триває 5  днів

Матеріальне забезпечення програми стажування:

Всі учасники програми стажування забезпечуються необхідними учбовими матеріалами включаючи фірмову сумку, CD, DVD та іншими електронними ресурсами. Учасники програми відвідають навчальні та адміністративні корпуси університету.

Відзначення учасників програми стажування:

Всі учасники програми стажування, які успішно її завершили та відвідали всі заняття отримають сертифікат про проходження стажування, підписаний адміністрацією  та скріплений печаткою Університету Сорбона.

Вартість програми стажування:

Організаційний внесок для безпосередньої участі в  програмі стажування складає 1275 USD.

До організаційного внеску програми стажування включається:

  1. Авіаквиток авіакомпанії «Air Arabia»  Київ-Шарджа-Київ (у визначені дати: відліт 24.05.16 року, приліт 31.05.16 року);
  2. Туристична віза до ОАЕ;
  3. Трансфер аеропорт-готель-аеропорт;
  4. Проживання 7 ночей в готелі Royal Rose Abu Dhabi 5* на основі харчування «Сніданки включено» (http://www.royalrosehotel.com);
  5. Програма стажування в Universite Paris Sorbone Abu Dhabi, викладання англійською мовою, забезпечується переклад;
  6. Трансфери готель-університет-готель.

ТЕРМІН ПОДАННЯ ЗАЯВОК ДЛЯ УЧАСТІ  І СПЛАТА ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ВНЕСКУ

Термін подання заявки для безпосередньої участі в програмі стажування –  28.02.2016 

 e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Заявку треба надіслати в електронній формі на адресу оргкомітету 

Подання документів на візу та резервування місця безпосереднього учасника здійснюється за умови попереднього резервування,  шляхом попередньої сплати частини оргвнеску в еквіваленті  - 400 USD (за актуальним курсом гривні на день сплати) у термін до 29.02.2016 (термін зумовлено постійною зміною вартості авіаквитків)

Якщо учаснику конференції буде відмовлено у видачі візи – сума попереднього резервування повертається.Організаційний комітет забезпечує централізовану візову підтримку.

КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН СПЛАТИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ВНЕСКУ  - 24.04.2016 року

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВІЗИ

Для отримання візи необхідно буде подати наступні документи:

  1. Відсканована перша сторінка закордонного паспорту громадянина України;
  2. Відсканована в форматі *.jpg фотографія учасника (аналогічна фотографіям для офійних документів в Україні – обличчя не менше 80% фотографії, білий фон).
Секретарі організаційного комітету:
Анна Самусенко, тел.: 095 367 24 44; e-mail: int.stud.psuad@gmail.com
Тетяна Вітренко, тел.: 099 027 51 44
 

ЗАЯВКА на участь у Міжнародній програмі науково-практичного стажування «UNIVERSITY EXPERIENCE EXCHANGE» 24-31 травня 2016 р. Абу-Дабі , ОАЕ

Прізвище, ім’я, по-батькові

Прізвище та ім’я латиницею (як написано в закордонному паспорті)

Серія та номер закордонного паспорту

Науковий ступінь

Вчене звання

Місце роботи (навчання), посада

Адреса реєстрації (тільки для безпосередніх учасників)

Моб. тел.

Е-mаіl

Необхідність офіційного запрошення для оформлення відрядження (так/ні)