Шановні викладачі, науковці, аспіранти! Запрошуємо Вас взяти участь в Міжнародній програмі науково-
Програма стажування:
МОДУЛЬ 1 – Менеджмент університету;
МОДУЛЬ 2 – Міжнародна акредитація університету;
МОДУЛЬ 3 – Електронна бібліотека та електронний архів ;
МОДУЛЬ 4 – Організація та управління електронною системою викладання;
МОДУЛЬ 5 – Досвід організації міжнародного співробітництва в капусі;
МОДУЛЬ 6 – Інтернаціоналізація кампусу;
МОДУЛЬ 7 – Інформаційні технології (IT)та система контролю за діяльністю університету (ICS): електронний каталог та створення університетського порт фоліо;
МОДУЛЬ 8 – Технології оцінювання в системі сучасної освіти.
Учасники програми: Представники українських університетів.
Мета: Проведення теоретичного та практичного дослідження різних складових роботи сучасного університету з метою поліпшення якості надання освітніх послуг в Україні. Професійний розвиток українських освітян та створення групи нових університетських менеджерів, які застосують отримані знання, навички та вміння для реформування та покращення системи управління університетом на основі обміну досвідом з всесвітньовідомими освітніми інституціями. Наприклад, такими, як Університет Сорбона.
Програма практики спрямована на досягнення наступних цілей:
- Розвиток управлінських якостей та якостей лідера з метою забезпечення отримання кожним студентом якісної освіти, надаючи належну увагу національним та міжнародним особливостям освітньої діяльності;
- Розвиток професійних знань та навичок в галузі управління навчальним планом з метою забезпечення якісного навчання та викладання різних учбових дисциплін згідно стандартів міжнародної акредитаційної системи та принципів ECTS;
- Розвиток професійних знань та навичок університетських менеджерів, керівників структурних підрозділів та викладачів;
- Розвиток професійних знань та навичок які стосуються інтеграції університету в міжнародний освітній простір;
Методи викладання та навчання:
Наступні методи викладання та навчання лежать в основі роботи програми стажування:
- Навчання та самонавчання в командах і кластерах;
- Сайто-орієнтоване навчання (в залежності від модулю та змісту програми);
- Різні стратегії навчання тобто лекції, практичні заняття тощо;
- Паралельний проведення групового та індивідуального навчання;
- Спільне навчання за допомогою інтерактивних групових заходів, наприклад моделювання, дебати тощо;
- Проблемно-орієнтовані обговорення і дебати в групі;
- Дослідження та експерименти.
Тривалість програми стажування:
Програма стажування триває 5 днів
Матеріальне забезпечення програми стажування:
Всі учасники програми стажування забезпечуються необхідними учбовими матеріалами включаючи фірмову сумку, CD, DVD та іншими електронними ресурсами. Учасники програми відвідають навчальні та адміністративні корпуси університету.
Відзначення учасників програми стажування:
Всі учасники програми стажування, які успішно її завершили та відвідали всі заняття отримають сертифікат про проходження стажування, підписаний адміністрацією та скріплений печаткою Університету Сорбона.
Вартість програми стажування:
Організаційний внесок для безпосередньої участі в програмі стажування складає 1275 USD.
До організаційного внеску програми стажування включається:
- Авіаквиток авіакомпанії «Air Arabia» Київ-Шарджа-Київ (у визначені дати: відліт 24.05.16 року, приліт 31.05.16 року);
- Туристична віза до ОАЕ;
- Трансфер аеропорт-готель-аеропорт;
- Проживання 7 ночей в готелі Royal Rose Abu Dhabi 5*
на основі харчування «Сніданки включено» (http://www.royalros ehotel.com); - Програма стажування в Universite Paris Sorbone
Abu Dhabi, викладання англійською мовою, забезпечується переклад; - Трансфери готель-університет-готель.
ТЕРМІН ПОДАННЯ ЗАЯВОК ДЛЯ УЧАСТІ І СПЛАТА ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ВНЕСКУ
Термін подання заявки для безпосередньої участі в програмі стажування – 28.02.2016
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Заявку треба надіслати в електронній формі на адресу оргкомітету
Подання документів на візу та резервування місця безпосереднього учасника здійснюється за умови попереднього резервування, шляхом попередньої сплати частини оргвнеску в еквіваленті - 400 USD (за актуальним курсом гривні на день сплати) у термін до 29.02.2016 (термін зумовлено постійною зміною вартості авіаквитків)
Якщо учаснику конференції буде відмовлено у видачі візи – сума попереднього резервування повертається.Організаційний комітет забезпечує централізовану візову підтримку.
КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН СПЛАТИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ВНЕСКУ - 24.04.2016 року
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВІЗИ
Для отримання візи необхідно буде подати наступні документи:
- Відсканована перша сторінка закордонного паспорту громадянина України;
- Відсканована в форматі *.jpg фотографія учасника (аналогічна фотографіям для офійних документів в Україні – обличчя не менше 80% фотографії, білий фон).
Анна Самусенко, тел.: 095 367 24 44; e-mail: int.stud.psuad@gmail.
Тетяна Вітренко, тел.: 099 027 51 44
ЗАЯВКА на участь у Міжнародній програмі науково-практичного стажування «UNIVERSITY EXPERIENCE EXCHANGE» 24-31 травня 2016 р. Абу-Дабі , ОАЕ
Прізвище, ім’я, по-батькові
Прізвище та ім’я латиницею (як написано в закордонному паспорті)
Серія та номер закордонного паспорту
Науковий ступінь
Вчене звання
Місце роботи (навчання), посада
Адреса реєстрації (тільки для безпосередніх учасників)
Моб. тел.
Е-mаіl
Необхідність офіційного запрошення для оформлення відрядження (так/ні)