У п'ятницю, 3 червня 2022 року, розпочинається прийом заявок на участь у програмі мобільності Еразмус+ з Freie Universität Berlin (Німеччина).
До участі допускаються здобувачі першого (бакалаврського), другого (магістерського), третього (освітньо-наукового) рівнів спеціальностей «біологія», «середня освіта (Біологія та здоров’я людини)», «хімія», «середня освіта (хімія)», «фармація, промислова фармація», «педагогіка», «психологія», «науки про Землю», «географія», «середня освіта. Географія», «історія та археологія», «культорологія», «математика», «прикладна математика», «комп’ютерні науки», «філософія», «філологія», «фізика та астрономія», «прикладна фізика та наноматеріали», «середня освіта (фізика)», «політологія», «соціологія», «журналістика», «міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії», «міжнародні економічні відносини», «право», «економіка», «менеджмент», «фінанси, банківська справа та страхування», «облік і оподаткування».
Мобільність має бути реалізована у першому семестрі 2022-2023 навчального року.
У разі продовження воєнного стану на час академічної мобільності особи чоловічої статі віком від 18 до 60 років, якщо їх буде відібрано за результатами конкурсу, не зможуть реалізувати мобільність у зв’язку з обмеженнями щодо виїзду за кордон в умовах оголошеного воєнного стану.
Подати заявку можна до 15 червня 2022 року.
Мова навчання – англійська або німецька.
Умови участі:
1) для того щоб взяти участь у програмі, кандидат повинен бути на момент подачі заявки та протягом всього терміну мобільності зарахованим в ОНУ.
3) кандидати повинні володіти англійською або німецькою мовою на рівні не нижче B2.
Процедура подання заявки
Етап 1. Підготовка необхідних документів і збір підписів на деяких із них.
Етап 2. Кандидати повинні відправити необхідні документи на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 15 червня 2022 року. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть. Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) буде успішно отримана.
Критерії оцінювання:
академічна успішність;
запропонований навчальний план (Learning agreement) та можливість перезарахування кредитів;
володіння мовою навчання;
першість мобільності в межах Еразмус+;
належність до незахищених груп населення.
Перелік необхідних документів
Паспорт – сканована копія першої сторінки вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті.
Proof of registration – довідка про те, що ви є в даний момент студентом ОНУ. За довідкою потрібно звернутися в деканат свого факультету. Довідку потрібно самостійно перекласти англійською мовою. Для подання заявки надсилаєте скан-копію довідки українською мовою та її переклад.
Transcript of records – академічна довідка. За довідкою вам необхідно самостійно звернутись у деканат свого факультету (у довідці обов’язково вказується середній бал).
Official Language Certificate (за наявності) – офіційний сертифікат про знання англійської мови. Під сертифікатом про знання іноземної мови мається на увазі сертифікат міжнародного зразка (наприклад, IELTS, TOEFL FCE, CAE). Якщо сертифіката немає, знання мови можна підтвердити окремою формою SELF ASSESSEMENT SHEET (документ має бути підписаний студентом).
Learning agreement – договір про навчання студента. Бланк договору англійською та українською мовою завантажуємо тут UKR, ENG. Договір підписує студент, декан факультету та проректор. Для участі в конкурсі необхідно надіслати скан-копію договору з усіма необхідними підписами. Перелік курсів Freie Universität Berlin для складання договору про навчання можна знайти на сайті університету за посиланнями https://www.fu-berlin.de/vv/en/fb_archiv?id=653109&sm=653109
Pre-Acceptance Letter (для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня. Інструкція щодо того, як отримати цей документ, доступна за посиланням.
Додаткові документи англійською мовою (нагороди, дипломи, сертифікати про участь у стажуваннях, конференціях, наукових семінарах, воркшопах, літніх школах та ін.) за наявності. Якщо ви походите з малозабезпеченої родини, є інвалідом, сиротою або переселенцем – надаєте офіційне підтвердження вашого статусу.
Файли повинні бути названі так: Proof.pdf, Transcript.pdf, Certificate.pdf або SAS.pdf, LA.pdf, Passport.pdf, Other.pdf
За довідками звертатись за мейлом Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.