Сьогодні, 16 червня 2017 р. розпочинається прийом заявок на абсолютно новий проект академічної мобільності MUSA / MOBIS від університету Фоджі (Італія)!

Стипендія на навчання для бакалаврів і магістрів (1480 євро в місяць на витрати)

Студенти повинні приступити до навчання у вересні 2017 року - тривалість 1 семестр (5 місяців)

Подати заявку можна до 22.00 за київським часом 29 червня 2017 г.

Мова навчання - італійська, англійська

Стіпендія- 1480 євро / міс., Транспортні витрати на квиток до Фоджі і назад-592 євро

Спеціальності: економіка, фінанси, менеджмент, бізнес, юриспруденція, гуманітарні науки (філологія, історія, археологія)

Умови участі

1) Для того, щоб взяти участь в програмі кандидат повинен бути на момент подачі заявки і протягом всього терміну мобільності зараховані в ОНУ.

2) До конкурсу допускаються бакалаври 2 3 курсу навчання і магістри першого року, термін навчання яких скінчиться не раніше лютого 2017 р

3) Кандидати повинні володіти італійською мовою на рівні не нижче В1, або англійською мовою на рівні не нижче B2

Процедура подачі заявки

Кандидати повинні відправити необхідні документи по електронній пошті на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 29 червня 2017 р. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть.Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) була успішно отримана.

Офіційною мовою заявки на участь в програмі є англійська. Всі документи, видані українською мовою повинні супроводжуватися перекладом на англійську. Всі переклади повинні бути виконані в бюро перекладів і завірені їх печаткою. Засвідчення нотаріуса на даному етапі не потрібно.

Студенти (бакалаври та магістри) повинні надати наступні документи:

  1. Аплікаційна форма - це анкета учасника (ЗАВАНТАЖИТИ Application form)
  2. Passport. Це сканована копія першої сторінки Вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті
  1. Proof of registration - довідка про те, що Ви є в даний момент студентом ОНУ, що видається в деканаті Вашого факультету.
  1. Transcript of records - Виписка з заліково-екзаменаційних відомостей. За випискою Вам необхідно звернутися в деканат свого факультету (в виписку вносяться всі заліки та іспити, які Ви здавали, починаючи з 1 курсу, виписка завіряється підписом декана факультету і печаткою факультету, ОБОВ'ЯЗКОВО вказується середній бал, який розраховується тільки виходячи з результатів іспитів). Для магістрів-це виписка з оцінками з магістратури
  2.  Official Language Certificate - офіційний сертифікат про знання іноземної мови, на якому будуть читатися вибрані Вами курси. Під сертифікатом про знання іноземної мови мається на увазі сертифікати міжнародного зразка: англійскої мови (наприклад IELTS, TOEFL, FCE, CAE, та ін.) та італійської мови - CELI, CILS, PLIDA. Рівень англійської В2 відповідає оцінці 72 в сертифікаті TOEFL або оцінці 6 в сертифікаті IELTS. Якщо сертифіката немає, знання мови можна підтвердити окремою формою SELF ASSESSEMENT SHEET. Необхідно завантажити цей документ, роздрукувати та заповнити. Якщо у вас є будь-які інші мовні сертифікати (не міжнародні) можете прикласти їх до Вашого CV.
  3.  Learning agreement - договір про навчання студента. Складаєте його самостійно. Бланк договору на англійській і українській мовах завантажуємо тут UKR, ENG. Заповнюємо і підписуємо як англійська так і український варіанти. У навчальний план вносите список предметів, які Ви хочете вивчати (назва предмета, його код, і кількість кредитів) і які в обов'язковому порядку буде перезараховані Вам після повернення. Ви повинні вибрати таку кількість предметів, щоб їх сума становила 30 кредитів ЄКТС. Всі предмети, які ви виберете, повинні бути схвалені вашим деканатом, і все визнані, тобто після повернення, ви не будете здавати жодного предмета домашньої сесії. Цей документ повинен бути підписаний деканом Вашого факультету і завірений печаткою Вашого факультету. Зверніть увагу, на мову, на якій читатимуться курси (англійська чи італійська). Перелік курсів університету Фоджі для складання договору про навчання студента можна знайти на сайті університету: http://en.unifg.it/teaching/courses/degree-courses
  1. Motivation statement - мотиваційний лист (одна сторінка А4, шрифт 12, інтервал 1, пишемо відразу англійською). У цьому листі повинні обгрунтувати: 1) чому вам важливо вчитися в університеті Фоджі; 2) ваш індивідуальний навчальний план (предмети, які вибрали для прослуховування); 3) як ви будете надалі використовувати знання, отримані після закінчення програми;
  1. CV - автобіографія (max 2 сторінки, пишемо відразу англійською) це автобіографія, заповнена ВИКЛЮЧНО за стандартом Europass. Вона повинна містити також інформацію про Вашу участь в наукових семінарах, конференціях, публікаціях тощо. - якомога більше інформації, яка дозволить тасценівать вас як найкращого кандидата. Завантажити її можна: http://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae/templates-instructions
  1. Додаткові документи (нагороди, дипломи, сертифікати про участь у стажуваннях, конференція, наукових семінарах, воркшопах, літніх шклах та ін.), При наявності

Всі документи повинні бути відскановані окремо в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні, загальна вага всіх файлів не має перевищувати 10 МБ) і відправлені на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 29 червня 2017 р

Файли повинні бути названі таким чином: Application.pdf, Proof.pdf, Transcript.pdf, Certificate.pdf або SAS.pdf, LA.pdf, Motivation.pdf, CV.pdf, Passport.pdf, Other.pdf

Контактна особа програми в ОНУ:
Кулинич Світлана Анатоліївна, Зав. Еразмус офісу ОНУ, Агафонова Анастасія Валеріївна
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Тел.: +38 048 731 7895; +38048723 84 77