УВАГА! ДЕДЛАЙН ПОДОВЖЕНО ДО 1 жовтня 2020 р.!!!!
Сьогодні, 7 вересня 2020 р., розпочинається прийом заявок викладачів на участь в програмі мобільності Еразмус + університетом Ка’Фоскарі, Венеція.
Подати заявку можна до 22.00 за київським часом 25 вересня 2020 р.
Мова стажування – італійська, англійська.
Стажування розраховано на два тижні. Очікується, що протягом одного тижня ви проведете щонайменше 8 годин лекцій.
Період стажування: ІІ семестр 2020/2021 навч. р.
Стипендія становить: 160 євро на день та 275 євро на дорогу.
Спеціальності: гуманітарні науки (історія та археологія, філософія, культурологія)
Умови участі
1) Для того, щоб взяти участь в програмі кандидат повинен на момент подачі заявки і протягом всього терміну мобільності працювати в ОНУ.
3) Кандидати повинні володіти італійською або англійською мовою на рівні не нижче С1.
Процедура подачі заявки
Етап 1. Підготовка необхідних документів, та збір підписів на деякі з них.
Етап 2. Відправка необхідних документів по електронній пошті на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 25 вересня 2020 р. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть. Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) була успішно отримана.
Етап 3. Відібрані кандидати повинні будуть зареєструватись в електронній системі Ка’Фоскарі
Відбір кандидатів
Відбір буде проходити в 2 етапи. Перший етап – перевірка наявності всіх документів з переліку та їхньої достовірності, та попереднє оцінювання документів представниками ОНУ, другий етап – відбір кандидатів Відбірковою комісією університету Ка’Фоскарі.
Критерії оцінювання викладачів:
- Вплив на розвиток відносин між університетами-партнерами
- Відповідність запропонованого робочого плану пріоритетам країни
- Володіння мовою викладання (англійська, італійська)
- Мотивація
ДОКУМЕНТИ
Вимоги до оформлення документів: Офіційною мовою заявки на участь в програмі є англійська. Всі документи, видані українською мовою повинні супроводжуватися перекладом на англійську. Всі переклади повинні бути виконані в бюро перекладів і завірені їх печаткою. Засвідчення нотаріуса не потрібно. Всі документи повинні бути відскановані окремими файлами в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні, загальна вага всіх файлів не має перевищувати 10 МБ) і відправлені на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 25 вересня 2020 р.
Викладачі подають наступні документи:
- Application form (анкета). Завантажити
- Passport, Це сканована копія першої сторінки Вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті
- Copy of a residence document - довідка про реєстрацію за місцем проживання ( у національних паспортах старого зразку – перші три сторінки паспорта та сторінка з печаткою про реєстрацію місця проживання та переклад до них, у ID паспортах – копія довідки про реєстрацію місця проживання особи та перелад до неї)
- Proof of registration - довідка про те, що в даний момент ви є співробітником ОНУ
- Mobility plan - План роботи. Це Ваш план роботи на час стажування в приймаючому університеті. Стажування передбачає не менше 8 годин викладання в приймаючому ВНЗ в тиждень. План повинен включати: опис курсу лекцій, який планує читати, короткий зміст лекцій; ваше бачення подальшого співробітництва, очікувані результати та ін. Обов’язково вказати, чи є у вас досвід співпраці з цим університетом (спільні проекти, статті, плани на майбутнє та ін.) (Завантажити план роботи) План роботи повинен підписати Erasmus+ Academic Coordinator - декан Вашего факультету та Erasmus+ Administrative Coordinator - Sergiy Skorokhod (проректор Скороход С.Ф.).
- Letter of interest -Лист-підтримки від представника приймаючої університету, вашого майбутнього наукового керівника / куратора. У цьому листі він повинен підтвердити своє бажання прийняти вас, і керувати вашою діяльністю. Він також може містити інформацію про передбачуваний період мобільності. Вам необхідно самостійно знайти собі керівника- для цього потрібно написати листа (з CVта робочим планом) на адресу: international.cooperation@unive.it
- CV – автобіографія. Максимум 2 сторінки англійською мовою - це автобіографія, заповнена виключно за стандартом Europass. Вона повинна містити також інформацію про вашу участь в наукових семінарах, конференціях. Публікації та будь-які інші досягнення (участь в міжнародних проектах в тому числі). Завантажити зразок можна за посиланням https://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae
- Рекомендаційний лист (мах. 1 сторінка кожен), написаних науковцем, дослідником та / або іншим професіоналом, який брав участь у академічній чи професійній підготовці кандидата. Лист має містити електронну адресу та номер телефону особи, що рекомендує.
За довідками звертатись:
Пров. Маяковського 7, каб. 5
Горнова Ірина Сергіївна, Зав. Еразмус офісу ОНУ,
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Тел. 723-84-77