УВАГА! ДЕДЛАЙН ПОДОВЖЕНО ДО 25ГО ЛИСТОПАДА 22:00!

СЬОГОДНІ, 9 листопада 2020 р. ВПЕРШЕ РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ В ПРОГРАМІ МОБІЛЬНОСТІ ЕРАЗМУС+ ВИКЛАДАЧІВ ОНУ (викладання) З МІЖНАРОДНИМ ГРЕЦЬКИМ УНІВЕРСИТЕТОМ

Подати заявку можна до 22.00 за київським часом 23 листопада 2020 р.

 Мова стажування: англійська

Період стажування: ІІ семестр 2020/2021 навч. р.

Стипендія становить: 140 євро на день та 275 євро на дорогу

Спеціальності: історія, археологія, міжнародне право, міжнародні відносини,європейські студії

Умови участі

1) Для того, щоб взяти участь в програмі кандидат повинен на момент подачі заявки і протягом всього терміну мобільності працювати в ОНУ.

3) Кандидати повинні володіти англійською мовою на рівні не нижче С1.

Процедура подачі заявки

Етап 1. Підготовка необхідних документів, та збір підписів на деякі з них.

Етап 2.  Відправка необхідних документів по електронній пошті на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 23 листопада 2020 р. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть. Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) була успішно отримана.

Відбір кандидатів

Відбір буде проходити в 2 етапи. Перший етап – перевірка наявності всіх документів  з переліку та їхньої достовірності,  та попереднє оцінювання документів представниками ОНУ, другий етап – відбір кандидатів Відбірковою комісією Міжнародного грецького університету.

Критерії оцінювання викладачів:

  • Вплив на розвиток відносин між університетами-партнерами
  • Відповідність запропонованого робочого плану пріоритетам країни
  • Володіння мовою викладання (англійська, італійська)
  • Мотивація

ДОКУМЕНТИ

Вимоги до оформлення документів: Офіційною мовою заявки на участь в програмі є англійська. Всі документи, видані українською мовою повинні супроводжуватися перекладом на англійську. Всі переклади повинні бути виконані в бюро перекладів і завірені їх печаткою. Засвідчення нотаріуса не потрібно. Всі документи повинні бути відскановані окремими файлами в форматі PDF (в хорошій якості, але при максимальному стисканні, загальна вага всіх файлів не має перевищувати 10 МБ) і відправлені на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 22.00 за київським часом 23 листопада 2020 р.

Викладачі подають наступні документи:

  1. Application form (анкета). Завантажити
  2. Passport, Це сканована копія першої сторінки Вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті
  3. Copy of a residence documentдовідка про реєстрацію за місцем проживання ( у національних паспортах старого зразку – перші три сторінки паспорта та сторінка з печаткою про реєстрацію місця проживання та переклад до них, у ID паспортах – копія довідки про реєстрацію місця проживання особи та перелад до неї)
  4. Proof of registration - довідка про те, що в даний момент ви є співробітником ОНУ
  5. Mobility plan - План роботи. Це Ваш план роботи на час стажування в приймаючому університеті. Стажування передбачає не менше 8 годин викладання в приймаючому ВНЗ в тиждень. План  повинен включати: опис курсу лекцій, який планує читати, короткий зміст лекцій; ваше бачення подальшого співробітництва, очікувані результати та ін. Обов’язково вказати, чи є у вас досвід співпраці з цим університетом (спільні проекти, статті, плани на майбутнє та ін.) (Завантажити план роботи) План роботи повинен підписати Erasmus+ Academic Coordinator - декан Вашего факультету та Erasmus+ Administrative Coordinator - Sergiy Skorokhod (проректор Скороход С.Ф.)
  6. CV – автобіографія. Максимум 2 сторінки англійською мовою - це автобіографія, заповнена  виключно за стандартом Europass. Вона повинна містити також інформацію про вашу участь в наукових семінарах, конференціях. Публікації та будь-які інші досягнення (участь в міжнародних проектах в тому числі). Завантажити зразок можна за посиланням https://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae
  7. Рекомендаційний лист (мах. 1 сторінка кожен),написаних науковцем, дослідником та / або іншим професіоналом, який брав участь у академічній чи професійній підготовці кандидата. Лист має містити електронну адресу та номер телефону особи, що рекомендує
Pre-acceptance letter -Лист-підтримки від представника приймаючої університету, вашого куратора. У цьому листі він повинен підтвердити своє бажання прийняти Вас і керувати вашою діяльністю. Він також може містити інформацію про передбачуваний період мобільності. Вам необхідно самостійно знайти собі керівника- для цього потрібно написати листа (з CV та робочим планом) на адресу Erasmus офісу Міжнародного грецького університету: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або звернутись безпосередньо до адміністрації обранної Вами Школи (контакти можна знайти на сайті Університету ihu.edu.gr). Це потрібно буде зробити пізніше -  на наступному рівні відбору, після того, як Міжнародний грецький університет прийме Вашу заявку.
 
 

За довідками звертатись:

Пров. Маяковського 7, каб. 5

Елькамалі Ія Тареківна, контактна особа Еразмус офісу ОНУ,

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Тел. 723-84-77