Розпочато приймання заявок на участь у програмі мобільності Еразмус+ з Necmettin Erbakan University (Туреччина).
До участі допускаються здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів денної форми навчання спеціальності «міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії».
Мобільність має бути реалізована у другому семестрі 2024–2025 навчального року.
Мобільність може передбачає стажування тривалістю 2 місяці. Стажування буде відуватися на відповідному факультеті приймаючого унівреситету або в Еразмус+ офісі приймаючого унівреситету.
Подати заявку можна до 27 листопада 2024 року.
Мова стажування – англійська або турецька.
Стипендія - 800 євро на місяць і 275 євро на проїзд в обидва боки.
Умови участі:
1) для того щоб взяти участь у програмі, кандидат повинен бути на момент подачі заявки та протягом всього терміну мобільності зарахованим в ОНУ.
3) кандидати повинні володіти англійською або турецькою мовою на рівні не нижче B2.
Процедура подання заявки
Етап 1. Підготовка необхідних документів і збір підписів на деяких із них.
Етап 2. Кандидати повинні відправити необхідні документи на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 27 листопада 2024 року. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть. Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) буде успішно отримана.
Критерії оцінювання:
академічна успішність;
запропонований навчальний план (Learning agreement) та можливість перезарахування кредитів;
володіння мовою навчання;
першість мобільності в межах Еразмус+;
CV та мотивація;
належність до незахищених груп населення.
Перелік необхідних документів
Паспорт – сканована копія першої сторінки вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті.
Proof of registration – довідка про те, що ви є в даний момент студентом ОНУ. Довідку потрібно самостійно перекласти англійською мовою. Для подання заявки надсилаєте скан-копію довідки українською мовою та її переклад.
Transcript of records – академічна довідка. За довідкою вам необхідно звернутись у деканат свого факультету (в довідці обов’язково вказується середній бал). За відсутності середнього балу студент має порахувати його самостійно та вказати в тексті листа з заявкою (два знаки після коми). Правильність розрахунку в такому разі буде перевірена відділом академічної мобільності та грантової підтримки.
Official Language Certificate (за наявності) – офіційний сертифікат про знання англійської мови. Під сертифікатом про знання іноземної мови мається на увазі сертифікат міжнародного зразка (наприклад, IELTS, TOEFL FCE, CAE). Якщо такого сертифіката немає, знання мови можна підтвердити сертифікатом EF SET або EU Academy (тестування - безкоштовне, онлайн).
Learning Agreement (для стажування). Важливо прописати програму стажування так, як вона бажана для вас. У разі успішного відбору програма буде погоджуватися приймаючим унівреситетом і може бути змінена за необхідності. Договір має бути підписаний вами та деканом вашого факультету в ОНУ. Підпис проректора на цьому етапі не вимагається.
CV – автобіографія (max 2 сторінки, пишемо відразу англійською) – це автобіографія, заповнена виключно за стандартом Europass. Вона повинна містити також інформацію про Вашу участь у наукових семінарах, конференціях, міжнародній діяльності, публікації тощо. Детальніше за посиланням https://europa.eu/europass/en/create-europass-cv
Motivation statement – мотиваційний лист (одна сторінка А4, шрифт 12, інтервал 1, пишемо відразу англійською). У цьому листі ви повинні обгрунтувати 1) чому вам важливо вчитися в приймаючому університеті; 2) ваш індивідуальний навчальний план (предмети, які вибрали для прослуховування); 3) як ви будете надалі використовувати знання, отримані після закінчення програми.
Додаткові документи англійською мовою (нагороди, дипломи, сертифікати про участь у стажуваннях, конференціях, наукових семінарах, воркшопах, літніх школах та ін.) за наявності.
Якщо ви походите з малозабезпеченої родини, є особою з інвалідністю, сиротою або переселенцем – надаєте офіційне підтвердження вашого статусу.
Файли повинні бути названі так: Proof.pdf, Transcript.pdf, Certificate.pdf або SAS.pdf, LA.pdf, Passport.pdf, Other.pdf
За довідковою інформацією звертатись за мейлом Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.