Розпочато приймання заявок на участь у програмі мобільності з Europa-Universität Viadrina (Німеччина).
До участі у конкурсі допускаються здобувачі першого (бакалаврського) та третього (освітньо-наукового) рівнів денної форми навчання спеціальностей "економіка", "облік і оподаткування", "менеджмент", "міжнародні економічні відносини", "право", "культорологія", "фінанси, банківська справа та страхування", "історія", "фіологія", "політологія", "міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії".
Подати заявку можна до 19 травня 2025 року.
Мова навчання – англійська та (або) німецька.
Мобільність може бути реалізована:
- в першому семестрі 2025-2026 навчального року; або
- у другому семестрі 2025-2026 навчального року; або
- протягом 2025-2026 навчального року.
Важливо: мобільність у другому семестрі та протягом навчального року не може бути реалізована здобувачами протягом навчання на 4 курсі.
У тексті листа з заявкою здобувач має зазначити бажаний період мобільності.
Умови участі:
1) для того, щоб взяти участь у програмі, кандидат повинен бути на момент подачі заявки та протягом всього терміну мобільності зарахованим в ОНУ.
2) кандидати повинні володіти англійською та (або) німецькою мовою на рівні не нижче B2.
Фінансові умови:
Унівреситет пропонує стипендію у розмірі 400 євро на місяць. Стипендія може виплачуватисмя протягом одного семестру. За повідомленням приймаючого унівреситету вартість проживання у гуртожитку зазвичай складає від 200 до 350 євро на місяць.
Витрати на проживання, харчування, проїзд тощо покриваються учасником.
Крім того, унівреситет пропонує можливість академічної мобільності без стипендії. Така можливість буде запропонована учасникам, які не пройдуть відбір на мобільність зі стипендію. Важливо: у тексті листа з заявкою учасник має повідомити про згоду (незгоду) взяти участь у конкурсі на мобільність без стипендії у разі непроходження відбору на мобільність зі стипендією.
Процедура подання заявки
Етап 1. Підготовка необхідних документів і збір підписів на деяких із них.
Етап 2. Кандидати повинні відправити необхідні документи на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 19 травня 2025 року. Будь-які документи, отримані після вказаного терміну, прийняті не будуть. Лист-підтвердження буде відправлено кандидату електронною поштою після того, як його заявка (з усіма додатками) буде успішно отримана.
Критерії оцінювання:
академічна успішність;
запропонований навчальний план (Learning agreement) та можливість перезарахування кредитів;
володіння мовою навчання;
належність до незахищених груп населення.
Перелік необхідних документів
Паспорт – сканована копія першої сторінки вашого закордонного паспорта в кольоровому варіанті.
Proof of registration – довідка про те, що ви є наразі студентом ОНУ. Довідку потрібно самостійно перекласти англійською мовою. Для подання заявки надсилаєте скан-копію довідки українською мовою (з підписом і печаткою) та її переклад (без підписів і печаток).
Transcript of records – академічна довідка. За довідкою вам необхідно звернутись у деканат свого факультету (у довідці обов’язково вказується середній бал). Якщо в довідці середній бал не вказано, потрібно порахувати його та зазначити в тексті листа, який ви відправляєте на електронну пошту (з округленням до сотих - два знаки після коми). У такому разі правильність розрахунку середнього бала буде перевірена відділом академічної мобільності та грантової підтримки.
Official Language Certificate – офіційний сертифікат про знання англійської або німецької мови. Серед безкоштовних онлайн-тестів - зокрема, EF SET, EU Academy. Сертифікати про знання іноземної мови міжнародного зразка (наприклад, IELTS, TOEFL FCE, CAE) надаватимуть більше балів.
Learning agreement – договір про навчання студента. Зразок договору англійською та українською мовами завантажуємо тут ENG UKR. Договір підписує студент, декан факультету та проректор. Для участі в конкурсі необхідно надіслати скан-копію договору з вашим підписом і підписом декана. Коротка інструкція для заповнення: 1) вказати своє ім’я в колонтитулі; 2) перша таблиця – дані здобувача та університетів; 3) друга таблиця – дисципліни, які ви обираєте в приймаючому університеті із зазначенням кредитів; 4) третя таблиця – дисципліни, передбачені в ОНУ на семестр, на який плануєте мобільність, із зазначенням кредитів. Кількість кредитів у другій і третій таблиці має співпадати. Як виняток, у другій таблиці може бути трохи більше кредитів, ніж в третій (наприклад, 32 і 30). Перелік курсів у приймаючому університеті для складання договору про навчання можна знайти за посиланням https://viacampus.europa-uni.
Здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня, замість Learning Agreement, мають подати Research plan у довільній формі. Важливо: у випадку успішного відбору реалізація мобільності залежатиме від можливості приймаючого унівреситету забезпечити наукове керівництво протягом перебування. Рекомендується зазначати потенційного приймаючого професора.
CV – автобіографія (max 2 сторінки, пишемо відразу англійською) – це автобіографія, заповнена виключно за стандартом Europass. Вона повинна містити також інформацію про Вашу участь у наукових семінарах, конференціях, міжнародній діяльності, публікації тощо. Детальніше за посиланням https://europa.eu/europass/en/create-europass-cv
Motivation statement – мотиваційний лист (одна сторінка А4, шрифт 12, інтервал 1, пишемо відразу англійською). У цьому листі ви повинні обґрунтувати 1) чому вам важливо вчитися в приймаючому університеті; 2) ваш індивідуальний навчальний план (предмети, які вибрали для прослуховування); 3) як ви будете надалі використовувати знання, отримані після закінчення програми.
Додаткові документи англійською та (або) німецькою мовою (нагороди, дипломи, сертифікати про участь у стажуваннях, конференціях, наукових семінарах, воркшопах, літніх школах та ін.) за наявності. Якщо ви походите з малозабезпеченої родини, є особою з інвалідністю, сиротою або переселенцем – надаєте офіційне підтвердження вашого статусу.
Файли повинні бути названі так: Proof.pdf, Transcript.pdf, Certificate.pdf, LA.pdf, Passport.pdf тощо.
За довідковою інформацією звертатись за мейлом Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.